Skip links


Administrator:
OSI Group Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku
Data ostatniej aktualizacji: 10 stycznia 2022 r.

  1. Informacje wstępne
  • Definicje
  • Na użytek Polityki Ochrony Prywatności:
  • „Administrator” oznacza OSI GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana Heweliusza 11 lok.
    811, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
    przez Sąd Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
    Sądowego pod nr KRS: 0000882297, kapitał zakładowy 50.000,00 PLN, NIP: 5833420289, REGON:
    388128050,
  • „Administrator Systemów Informatycznych” oznacza działającą z upoważnienia Administratora
    osobę, która zarządza systemem informatycznym Administratora i sprawuje nad nim nadzór,
  • „Dane osobowe” oznacza następujące rodzaje danych osobowych dotyczących Podmiotów danych
    lub ich przedstawicieli: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, a w przypadku Podmiotów
    danych będących osobami fizycznymi ponadto: NIP, firmę przedsiębiorcy, adres zamieszkania,
    adres prowadzenia działalności gospodarczej,
  • „Dostawca” oznacza podmiot dokonujący na rzecz Administratora dostawy towarów lub usług,
  • „Klient” oznacza podmiot, który dokonał lub wyraża wolę dokonania nabycia towaru lub usługi
    oferowanej przez Administratora bądź pozostaje z Administratorem w stałych stosunkach
    gospodarczych lub wyraził zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych
    prowadzonej przez Administratora,
  • „organ nadzorczy” oznacza Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  • „Podmiot danych” oznacza podmiot, którego dane osobowe są przetwarzane przez Administratora,
    w tym Klienta, Dostawcę i ich przedstawicieli,
  • „Polityka Ochrony Prywatności” oznacza niniejszy dokument,
  • „RODO” oznacza rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27
    kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
    rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
  • Na użytek Polityki Ochrony Prywatności stosuje się ponadto definicje określone w
    RODO, o ile nie są one sprzeczne z definicjami zawartymi w punkcie 1.1 powyżej.
  • Cel utworzenia Polityki Ochrony Prywatności
  • Polityka Ochrony Prywatności jest środkiem wdrożonym przez Administratora,
    którego celem jest określenie działań podejmowanych przez Administratora w
    zakresie ochrony Danych osobowych udostępnionych Administratorowi przez
    Podmioty danych, a nadto informowanie Podmiotów danych o obowiązującej w
    przedsiębiorstwie prowadzonym przez Administratora procedurze postępowania z
    Danymi osobowymi, w tym w szczególności o celach i podstawach prawnych
    przetwarzania oraz kategoriach odbiorców, którym Dane osobowe przetwarzane
    przez Administratora są dalej przekazywane, oraz realizacja przez Administratora
    wobec Podmiotów danych obowiązku informacyjnego wynikającego z treści art. 13
    RODO w pozostałym zakresie.
  1. Administrator i przetwarzanie Danych osobowych
  • Administratorem Danych osobowych w rozumieniu przepisów RODO jest OSI
    GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, ul. Jana Heweliusza 11 lok. 811,
    zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
    prowadzonego przez Sąd Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku VII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000882297, kapitał
    zakładowy 50.000,00 PLN, NIP: 5833420289, REGON: 388128050. Powyższe
    oznacza, iż to Administrator ustala cele i sposoby przetwarzania Danych osobowych
    we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.
  • U Administratora nie wyznaczono inspektora ochrony danych w rozumieniu RODO.
  • Przetwarzanie Danych osobowych oznacza wszelkie czynności i operacje
    dokonywane wobec Danych osobowych.
  1. Cele i podstawa prawna przetwarzania oraz okres przechowywania Danych osobowych
    dotyczących Klienta
  • Administrator przetwarza Dane osobowe dotyczące Klienta lub jego przedstawicieli
    w następujących celach:
  • prawidłowe wykonanie umowy, na podstawie której Administrator zobowiązał się do dostawy towaru
    lub usługi na rzecz Klienta,
  • prowadzenie marketingu bezpośredniego usług lub towarów oferowanych przez
    Administratora, w tym za pośrednictwem korespondencji e-mailowej typu newsletter,
  • wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów
    podatkowych i rachunkowych,
  • prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych, administracyjnych,
    sądowoadministracyjnych, egzekucyjnych i mediacyjnych,
  • dochodzenie, ustalenie lub obrona roszczeń lub innych uprawnień wynikających z
    przepisów prawa,
  • obsługa reklamacji i roszczeń wynikających z uprawnień z tytułu rękojmi.
  • Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celach określonych powyżej
    w punkcie 3.1 lit. a) jest to, iż jest ono niezbędne do wykonania umowy, przy czym w
    przypadku celu zawartego w punkcie 3.1 lit. a) dotyczy to wykonania umowy, na
    podstawie której Administrator zobowiązał się do dostawy towaru lub usługi na rzecz
    Klienta. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu określonym
    powyżej w punkcie 3.1 lit. c) jest to, iż jest ono niezbędne do wypełnienia
    obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. Podstawą prawną
    przetwarzania Danych osobowych w pozostałych celach wskazanych powyżej w
    punkcie 3.1 jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
  • Przetwarzanie Danych osobowych w ramach celów wskazanych powyżej w punkcie
    3.1 obejmuje w szczególności ich zbieranie, modyfikowanie, przechowywanie,
    przeglądanie, aktualizowanie, analizowanie, i archiwizowanie.
  • Dane osobowe dotyczące Klienta mogą być przekazywane do organów
    administracji publicznej lub do innych osób lub podmiotów trzecich – w zakresie w
    jakim i w przypadkach w których obowiązek ich udostępnienia nakładają na
    Administratora przepisy prawa. Ponadto, Dane osobowe dotyczące Klienta, w
    zakresie niezbędnym dla realizacji celu określonego w punkcie 3.1 lit. c) powyżej,
    mogą być również przekazywane podmiotom wykonującym na rzecz Administratora
    usługi z zakresu księgowości i rachunkowości na podstawie odrębnej umowy.
  • Dane osobowe dotyczące Klienta, w zakresie niezbędnym dla realizacji celów
    określonych w punkcie 3.1 lit. d) i g) powyżej, mogą być przekazywane sądom lub
    innym organom powołanym do rozpoznawania spraw lub egzekwowania roszczeń,
    a także podmiotom wykonującym na rzecz Administratora usługi z zakresu
    windykacji lub pomocy prawnej na podstawie odrębnej umowy.
  • Podanie przez Klienta dotyczących go Danych osobowych jest warunkiem zawarcia
    z Administratorem umowy, na podstawie której Administrator zobowiązuje się do
    dostawy towaru lub usługi na rzecz Klienta i nie jest obowiązkowe, ale ich
    niepodanie uniemożliwi zawarcie tej umowy.
  • Dane osobowe dotyczące Klienta będą przechowywane przez Administratora przez
    następujący okres:
  • w przypadku Danych osobowych, w odniesieniu do których podstawą prawną ich przetwarzania
    przez Administratora jest fakt, iż jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania umowy – do czasu
    przedawnienia roszczeń wynikających z tejże umowy,
  • w przypadku Danych osobowych, w odniesieniu do których podstawą ich
    przetwarzania przez Administratora jest prawnie uzasadniony interes – do czasu
    odpadnięcia tej podstawy przetwarzania, w szczególności do czasu przedawnienia
    roszczeń Administratora oraz roszczeń Klienta wynikających z łączącego ich
    stosunku prawnego, zakończenia bytu prawnego Administratora lub prawomocnego
    albo ostatecznego ustalenia lub zasądzenia lub zaspokojenia lub obrony roszczenia
    lub innego uprawnienia Administratora lub Klienta w postępowaniu sądowym,
    arbitrażowym, administracyjnym, sądowoadministracyjnym, egzekucyjnym lub
    mediacyjnym,
  • w przypadku Danych osobowych, w odniesieniu do których podstawą ich
    przetwarzania jest to, iż jest ono niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych
    ciążących na Administratorze – do czasu odpadnięcia tej podstawy przetwarzania.
  1. Cele i podstawa prawna przetwarzania oraz okres przechowywania Danych osobowych
    dotyczących Dostawcy
  • Administrator przetwarza Dane osobowe dotyczące Dostawcy lub jego
    przedstawicieli w następujących celach:
  • prawidłowe wykonanie umowy, na podstawie której Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia
    Administratorowi towaru lub usługi,
  • wykonanie obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów
    podatkowych i rachunkowych,
  • prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych, administracyjnych,
    sądowoadministracyjnych, egzekucyjnych i mediacyjnych,
  • dochodzenie, ustalenie lub obrona roszczeń lub innych uprawnień wynikających z
    przepisów prawa,
  • Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu określonym powyżej w
    punkcie 4.1 lit. a) jest to, iż jest ono niezbędne do wykonania umowy, na podstawie
    której Dostawca zobowiązał się do dostawy towaru lub usługi na rzecz
    Administratora. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu
    określonym powyżej w punkcie 4.1 lit. b) jest to, iż jest ono niezbędne do
    wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. Podstawą prawną
    przetwarzania Danych osobowych w pozostałych celach wskazanych powyżej w
    punkcie 4.1 jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.
  • Przetwarzanie Danych osobowych dotyczących Dostawcy obejmuje w
    szczególności ich zbieranie, modyfikowanie, przechowywanie, przeglądanie,
    aktualizowanie, analizowanie, i archiwizowanie.
  • Dane osobowe dotyczące Dostawcy mogą być przekazywane do organów
    administracji publicznej lub do innych osób lub podmiotów trzecich – w zakresie w
    jakim i w przypadkach w których obowiązek ich udostępnienia nakładają na
    Administratora przepisy prawa. Dane osobowe dotyczące Dostawcy, w zakresie
    niezbędnym dla realizacji celu określonego w punkcie 4.1 lit. b) mogą być również
    przekazywane podmiotom wykonującym na rzecz Administratora usługi z zakresu
    księgowości i rachunkowości na podstawie odrębnej umowy.
  • Dane osobowe dotyczące Dostawcy, w zakresie niezbędnym dla realizacji celów
    określonych w punkcie 4.1 lit. c)i d) powyżej, mogą być przekazywane sądom lub
    innym organom powołanym do rozpoznawania spraw lub egzekwowania roszczeń,
    a także podmiotom wykonującym na rzecz Administratora usługi z zakresu
    windykacji lub pomocy prawnej na podstawie odrębnej umowy.
  • Podanie przez Dostawcę dotyczących go Danych osobowych jest warunkiem
    zawarcia z Administratorem umowy, na podstawie której Dostawca przyjmuje na
    siebie obowiązek dostarczenia Administratorowi towaru lub usługi i nie jest
    obowiązkowe, ale ich niepodanie uniemożliwi zawarcie tej umowy.
  • Dane osobowe dotyczące Dostawcy będą przechowywane przez Administratora
    przez następujący okres:
  • w przypadku Danych osobowych, w odniesieniu do których podstawą prawną ich przetwarzania
    przez Administratora jest fakt, iż jest ono niezbędne do prawidłowego wykonania umowy – do czasu
    przedawnienia roszczeń wynikających z tejże umowy,
  • w przypadku Danych osobowych, w odniesieniu do których podstawa ich
    przetwarzania przez Administratora jest prawnie uzasadniony interes – do czasu
    odpadnięcia tej podstawy przetwarzania, w szczególności do czasu przedawnienia
    roszczeń Administratora oraz roszczeń Dostawcy wynikających z łączącego ich
    stosunku prawnego, zakończenia bytu prawnego Administratora lub prawomocnego
    albo ostatecznego ustalenia lub zasądzenia lub zaspokojenia lub obrony roszczenia
    lub innego uprawnienia Administratora lub Dostawcę w postępowaniu sądowym,
    arbitrażowym, administracyjnym, sądowoadministracyjnym, egzekucyjnym lub
    mediacyjnym.
  1. Prawa Podmiotu danych związane z ochroną Danych osobowych
  • Prawo do informacji
  • Administrator, podczas pozyskiwania danych osobowych, jest zobowiązany podać
    osobie, od której dane pochodzą, wszystkie następujące informacje:
  • swoją tożsamość i dane kontaktowe oraz, gdy ma to zastosowanie, tożsamość i
    dane kontaktowe swojego przedstawiciela,
  • gdy ma to zastosowanie – dane kontaktowe inspektora ochrony danych,
  • cele przetwarzania Danych osobowych, oraz podstawę prawną
    przetwarzania,
  • informacje o odbiorcach Danych osobowych lub o kategoriach odbiorców,
    jeżeli istnieją,
  • gdy ma to zastosowanie – informacje o zamiarze przekazania Danych
    osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  • okres, przez który Dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to
    możliwe, kryteria ustalania tego okresu,
  • informację, czy podanie Danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub
    umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane
    dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne
    konsekwencje niepodania danych.
  • Jeżeli Administrator danych planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym
    niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym
    przetwarzaniem zobowiązany jest on poinformować Podmiot danych o tym innym
    celu oraz udziela jemu wszelkich innych stosownych informacji.
  • Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Danych osobowych
  • Osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na
    przetwarzanie Danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z
    prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
    wycofaniem.
  • Prawo dostępu do Danych osobowych
  • Podmiot danych jest uprawniony do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy
    przetwarzane są dotyczące jego Dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, jest
    uprawniony do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:
  • cele przetwarzania;
  • kategorie odnośnych Danych osobowych;
  • informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Dane osobowe zostały lub zostaną
    ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach
    międzynarodowych;
  • w miarę możliwości planowany okres przechowywania Danych osobowych, a gdy nie jest to
    możliwe, kryteria ustalania tego okresu;
  • informacje o prawie do żądania od Administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
    przetwarzania Danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
  • informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od Podmiotu danych – wszelkie dostępne informacje o ich
    źródle;
  • informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art.
    22 ust. 1 i 4 RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich
    podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla
    osoby, której dane dotyczą.
  • Administrator jest zobowiązany dostarczyć Podmiotowi danych kopię Danych
    osobowych. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane
    dotyczą, Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z
    kosztów administracyjnych. Jeżeli Podmiot danych zwraca się o kopię drogą
    elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie
    stosowaną drogą elektroniczną.
  • Prawo do żądania sprostowania i usunięcia Danych osobowych
  • Podmiot danych ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania
    dotyczących jego Danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem
    celów przetwarzania, Podmiot danych ma prawo żądania uzupełnienia
    niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego
    oświadczenia.
  • Podmiot danych jest uprawniony do żądania od Administratora niezwłocznego
    usunięcia dotyczących jego Danych osobowych, a Administrator ma obowiązek bez
    zbędnej zwłoki usunąć Dane osobowe, jeżeli zachodzi jedna z następujących
    okoliczności:
  • Dane osobowe nie są już niezbędne dla celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób
    przetwarzane,
  • Podmiot danych cofnął zgodę, na której opiera się przetwarzanie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) lub art.
    9 ust. 2 lit. a) RODO i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
  • Podmiot danych wnosi sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania i nie występują
    nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub Podmiot danych wnosi sprzeciw na
    mocy art. 21 ust. 2 RODO wobec przetwarzania,
  • Dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
  • Dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego
    przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator,
  • Dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego, o
    których mowa w art. 8 ust. 1 RODO.
  • Uprawnienia Podmiotu danych wskazane w punkcie 5.7 powyżej nie obowiązują w
    zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do korzystania z prawa do wolności
    wypowiedzi i informacji, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, do
    wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy
    prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, lub
    do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
    sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z uwagi na względy
    interesu publicznego w dziedzinie zdrowia publicznego zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. h)
    oraz i) RODO i art. 9 ust. 3 RODO do celów archiwalnych w interesie publicznym,
    do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych zgodnie
    z art. 89 ust. 1 RODO, o ile prawdopodobne jest, że uprawnienie to uniemożliwi lub
    poważnie utrudni realizację celów takiego przetwarzania.
  • Administrator jest zobowiązany do przekazania Podmiotowi danych informacji o
    sprostowaniu lub usunięciu Danych osobowych, chyba że okaże się to niemożliwe
    lub będzie wymagać niewspółmiernie znacznego wysiłku.
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych osobowych
  • Podmiot danych ma prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
    jej Danych osobowych w następujących przypadkach:
  • Podmiot danych kwestionuje prawidłowość Danych osobowych – na okres pozwalający
    Administratorowi na sprawdzenie ich prawidłowości,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Podmiot danych sprzeciwia się usunięciu Danych
    osobowych, domagając się w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
  • Administrator nie potrzebuje już Danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne
    Podmiotowi danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
  • Podmiot danych wniósł sprzeciw wobec przetwarzania na mocy art. 21 ust. 1 RODO – do czasu
    stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec
    podstaw sprzeciwu Podmiotu danych.
  • Administrator jest zobowiązany do przekazania Podmiotowi danych informacji o
    ograniczeniu przetwarzania Danych osobowych, chyba że okaże się to niemożliwe
    lub będzie wymagać niewspółmiernie znacznego wysiłku.
  • Prawo do przenoszenia Danych osobowych
  • Podmiot danych jest uprawniony do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie
    używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dotyczące go Dane
    osobowe dostarczone Administratorowi, oraz ma prawo przesłać te Dane osobowe
    innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Administratora, w przypadku gdy
    przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz a) w oparciu o zgodę
    Podmiotu danych lub b) jest niezbędne dla wykonania umowy .
  • Wykonując uprawnienie określone w punkcie 5.12 powyżej, Podmiot danych ma
    prawo żądania, by Dane osobowe zostały przesłane przez Administratora
    bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
    Uprawnienie to nie ma zastosowania do przetwarzania, które jest niezbędne do
    wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
    sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi. Uprawnienie to nie
    może również niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych podmiotów.
  • Prawo do sprzeciwu i prawa związane ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji
    w indywidualnych przypadkach
  • Podmiot danych ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn
    związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jego
    Danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, w tym profilowania
    na podstawie tych przepisów. Administratorowi nie wolno już przetwarzać tych
    Danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych
    podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby,
    której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  • Jeżeli Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora na potrzeby marketingu
    bezpośredniego, Podmiot danych ma prawo w dowolnym momencie wnieść
    sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej Danych osobowych na potrzeby
    takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest
    związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  • Podmiot danych ma prawo do uzyskania informacji wskazanych powyżej w
    punktach 5.14 i 5.15 w sposób odrębny od wszelkich innych informacji, a nadto w
    formie jasnej i wyraźnej. Podmiot danych ma prawo do wykonania sprzeciwu za
    pośrednictwem zautomatyzowanych środków wykorzystujących specyfikacje
    techniczne.
  • Jeżeli Podmiot danych wniesie sprzeciw wobec przetwarzania do celów marketingu
    bezpośredniego, Danych osobowych nie wolno już przetwarzać do takich celów.
  • Jeżeli Dane osobowe są przetwarzane do celów badań naukowych lub
    historycznych lub do celów statystycznych na mocy art. 89 ust. 1 RODO, Podmiot
    danych ma prawo wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną
    sytuacją – wobec przetwarzania dotyczącego jego Danych osobowych, chyba że
    przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie
    publicznym.
  • Podmiot danych ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się
    wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje
    wobec niego skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływa, chyba
    że decyzja ta jest niezbędna do zawarcia lub wykonania umowy między Podmiotem
    danych a Administratorem; jest dozwolona prawem Unii lub prawem państwa
    członkowskiego, któremu podlega Administrator i które przewiduje właściwe środki
    ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów Podmiotu danych lub
    opiera się na wyraźnej zgodzie Podmiotu danych.
  1. Bezpieczeństwo Danych osobowych
  • Administrator przetwarza Dane osobowe w sposób zgodny z przepisami
    powszechnie obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    Administrator oświadcza, że wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne
    zapewniające adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym
    z przetwarzaniem powierzonych mu Danych osobowych, o których mowa w art. 32
    RODO. Administrator dokonuje regularnej weryfikacji i aktualizacji stosowanych
    przez niego środków technicznych i organizacyjnych, tak aby zapewnić
    powierzonym Danym osobowym adekwatny stopień ochrony.
  • Administrator oświadcza, że celem zapewnienie bezpieczeństwa przetwarzania
    Danych osobowych wprowadził Politykę Ochrony Danych Osobowych. Polityka
    Ochrony Danych Osobowych jest środkiem wdrożonym przez Administratora
    zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 RODO, którego celem jest wprowadzenie w
    przedsiębiorstwie prowadzonym przez Administratora procedury postępowania z
    Danymi osobowymi, w oparciu o którą ich przetwarzanie przez Administratora
    odbywać się będzie się zgodnie z RODO.
  1. Dane kontaktowe Administratora
  • We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Danych osobowych, w tym w
    szczególności w sprawach związanych z postanowieniami niniejszej Polityki
    Ochrony Prywatności, Podmiot danych powinien kontaktować się z Administratorem
    przy zastosowaniu następujących danych kontaktowych: rodo@osigroup.pl.
  • Bieżącym zarządzaniem systemem informatycznym Administratora zajmuje się
    Administrator Systemów Informatycznych, dane kontaktowe: rodo@osigroup.pl.
Ta strona wykorzystuje ciasteczka. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności
Powiększ
Złap